ett steg närmare...

Nu har jag kört två st pass sedan jag skrev här senast, körde bröst och armar igår och det kändes riktigt bra fick enorm pump i både bröst och armar. Sedan blev det en timmes cykel innan det blev en sväng till hem till min flickvän som bjöd på en riktigt god kycklinggryta med couscous.

Idag har jag varit på gymmet och kört rygg och baksida av axlarna men det blev ingen kardio idag... kändes otroligt bra idag också måste jag säga, blev även bjuden på mat idag idag också av min älskade flickvän, en riktig god cottage pie med köttfärs och potatis. Kan rekommenderas.
 
Nej nu ska jag ta en proteindrink innan jag lägger mig i sängen och sover.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0