Lite av varje

Då var det måndag igen och är nästan nyss hemkommen från ett bra pass på gymmet, axlarna och vaderna fick sig en omgång igen, det är ju måndag...  blev en liten promenad på bandet också + en liten cykeltur innan det var dags för hemfärd.

Helgen har annars ägnats åt rådjursjakt igår söndag, men vi blev utan rådjur den här gången.
Det var inte det bästa jaktvädret igår men en räv blev skjuten i alla fall.
Lördagen blev rätt lugn, var på besök  hos min syster i Grangärde vars dotter fyllde 17 år i torsdags så det blev ett litet kalas på eftermiddagen.
Senare på kvällen när jag och min flickvän kom in till Ludvika igen blev det filmkväll, såg en gammal klassiker. Snuten i Hollywood, en film helt i min smak.

I fredags var vi på hockey i Leksand och såg Leksand vinna mot Växjö med 3-0, Leksand kan nog snart räkna med en direktplats till kvalserien senare i vår där det ska spelas om två st elitserieplatser, är ju leksandssupporter så man får planera noga med träningen också så man inte kommer efter... ser ju alla hemmamatcher med LIF varje säsong + att det blir någon bortamatch också, så det brukar bli 30- 35 matcher per säsong, men det går bra, det inverkar inte så mycket på träningen.

I morgon tisdag blir det bröst och armträning igen återkommer  i morgon hur det gick med träningen.

Nu ska jag duscha och sen ta en proteindrink sedan blir det sängen.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0