Dags igen...

Har inte tränat nu sedan i torsdags, åkte på en liten lätt förkylning så det blev några ofrivilliga dagars vila, men idag är det dags igen, axlarna och vaderna ska köras igenom idag och så blir det kardioträning efter det. 
Ska strax börja förbereda maten som blir älgfärsbiffar med couscous och grönsaker och en liten klick av Ronnie Colemans favoritbarbecuesås:
Masterpiece original.

Ett axelpass kan se ut så här, brukar variera lite emellanåt men ungefär så här:

Press bakom nacke 5x8
(press fram) 5x8
Hantellyft åt sidan 4x 12-15 lite lättare vikter (får en härlig pump av det)
(Stående kabeldrag åt sidan) 4x12-15

Vader:

Vadpress i benpress 5x max
Sittande vadpress 5xmax
 
Ibland kör jag vadpress i smithmaskin istället för benpressen
och kör för det mesta superset när jag kör vader, det ger en grym pump...

Eftersom jag är jägare också blir det att jag äter mycket viltkött året runt, även nu när jag ska hitta formen fast i mindre portioner istället...

På återseende  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0