Bröst och armar idag

Var nere på gymmet och körde bröst och armar idag och jag kände mig ganska stark idag och det blev ett bra pass med en härlig pump i både bröst och armar. Jag körde biceps och triceps i superset, en träningsform jag inte använt mig av så mycket men jag fick sådan bra pump och kontakt med musklerna så det ska jag köra på ett tag nu...

Det blev även en stund på löpbandet och motionscykeln efter träningen, trappar upp den träningen lite undan för undan nu.

Tänkte även fråga eventuella läsare vad ni lyssnar på för musik under träningen?

Själv lyssnar jag mycket på hårdrock(KISS, Iron Maiden och svenska black metalbandet Dark Funeral spelas flitigt i min mp3...) då går det bra att hålla ett högt tempo i träningen tycker jag... :)

Har inga bilder att lägga upp än men det kommer nog snart...

Nu är det dags för en proteindrink sedan sängen.

På återseende

Kommentarer
Postat av: J

Jag lyssnar mest pa en blandning av Iron Maiden... De funkar alltid..

2009-01-08 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0